A A A

JUDECĂTORIA CRIULENI ANGAJEAZĂ

10 August 2023 | 69

ANUNȚ!

JUDECĂTORIA CRIULENI ANUNȚĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR

PUBLICE VACANTE DIN CADRUL JUDECĂTORIEI CRIULENI

    În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Criuleni anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor publice vacante din cadrul Judecătoriei Criuleni, după cum urmează:

 

  • Specialist principal al serviciului generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații cu publicul: (1) perioadă nedeterminată

Sarcinile de bază:

  1. Analizarea și generalizarea practicii judiciare cu elaborarea propunerilor.
  2. Asigurarea elaborării notelor explicative privind activitatea instanței de judecată.
  3. Asigurarea informării justițiabililor și a altor persoane cu informații de interes public.
  4. Examinarea petițiilor/ cererilor privind accesul la informație.

Cerințele specifice pentru ocuparea funcției publice:

  • Studii: superioare juridice absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • Cunoașterea legislației Republicii Moldova.
  • Cunoașterea limbii de stat și rusă, cunoașterea altor limbi va constitui un avantaj.
  • Cunoștințe de operare cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, Internet.
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție.
  • Să fie apt, din punct de vedere a sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată.

Experiența profesională:

  • 1 an de experiență profesională în domeniu.

 

  • Specialist principal al SEDP: (2) perioadă determinată

Sarcinile de bază:

  1. Asigură corectitudinea procesului de înregistrare și evidență a cererilor de chemare în judecată, a dosarelor în PIGD, în fișa de evidență și registrele corespunzătoare.
  2. Asigură respectarea termenilor prevăzuți de legislația în vigoare pentru expedierea dosarelor, actelor judecătorești și a răspunsurilor la solicitări.
  3. Colectarea informației necesară ( și anume verificarea corectitudinea înregistrării datelor în PIGD de către echipa judecătorului pentru dosarele încheiate) pentru a asigura posibilitatea extragerii rapoartelor trimestriale, semestriale și anuale cu privire la statistica  judiciară din PIGD, precum și întocmirea diferitor rapoarte, generalizări care sunt solicitate.
  4. Asigură perfectarea nomenclatoarelor dosarelor ( lista de dosare organizate după anumite criterii).
  5. Asigură accesul public al cetățeanului la materialele dosarelor care sunt transmise în Secția evidență și documentare procesuală și la alte documente.

Cerințele specifice pentru ocuparea funcției publice:

  • Studii: superioare juridice absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea suplimentară a altor limbi constituie avantaj.
  • Cunoașterea legislației Republicii Moldova.
  • Cunoștințe de operare cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, Internet.
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție.
  • Să fie apt, din punct de vedere a sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată.
  • Cunoașterea modului de funcționare a sistemului judecătoresc.
  • Cunoașterea Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor.

             Experiența profesională:

  • 1 an de experiență profesională în domeniu.

 

  • Specialist superior al SEDP: (2) perioadă nedeterminată

Sarcinile de bază:

  1. Asigură evidența și documentarea procesuală în ce privește transmiterea- primirea dosarului ( civile, de contencios administrativ, economice, contravenționale și penale) finisat în secția evidență și documentare procesuală ( verificarea corectitudinii întocmirii dosarului încheiat).
  2. Asigură o evidență în ce privește înregistrarea cererilor de eliberare a titlurilor executorii, expediază la timp comunicările necesare de punere în executare ahotărîrilor  judecătorești.
  3. Asigură colectarea și furnizarea informației necesare pentru întocmirea  rapoartelor statistice trimestriale, semestriale și anuale pe cauzele civile, de contencios administrativ, economice, contravenționale și penale.
  4. Asigură gestionarea dosarelor remise la instanțele ierarhic superioare ( Curtea de Apel, Curtea Supremă de Justiție), precum și executarea lor după necesitate.
  5. Asigură pregătirea dosarelor pentru transmiterea lor în arhiva instanței de judecată.

Cerințele specifice pentru ocuparea funcției publice:

  •  Studii: superioare juridice absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea suplimentară a altor limbi constituie avantaj.
  • Cunoașterea legislației Republicii Moldova.
  • Cunoștințe de operare cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, Internet.
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție.
  • Să fie apt, din punct de vedere a sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată.
  • Cunoașterea modului de funcționare a sistemului judecătoresc.
  • Cunoașterea Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor.

Experiența profesională:

  • Experiența profesională constituie un avantaj.

 

  • Grefier: (1)

Sarcinile de bază:

  1.  Introducerea în PIGD a ședințelor de judecată. Întocmirea și expedierea citațiilor, a copiilor documentelor anexate la materialele cauzelor.
  2. Scanarea și anexarea materialelor parvenite pe perioada examinării cauzei. Întocmirea proceselor verbale în termenii stabiliți cu introducerea acestora în PIGD, anexarea la materialele dosarului pe suport de hîrtie.
  3. Transmiterea în termen a dosarelor finisate în Secția Evidență și Documentare Procesuală.
  4. Înregistrarea audio a tuturor ședințelor de judecată prin reportofon și sistemul Femida. Fixarea rezultatelor ședințelor în PIGD.
  5. Întocmirea și afișarea informației cu privire la numirea cauzelor spre examinare pe panoul informativ.

            Cerințele specifice pentru ocuparea funcției publice:

  • Studii: superioare sau medii.
  • Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea suplimentară a altor limbi constituie avantaj.
  • Cunoașterea legislației Republicii Moldova.
  • Cunoștințe de operare cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint, Internet, PIGD, Femida.
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție.
  • Să fie apt, din punct de vedere a sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată.
  • Cunoașterea modului de funcționare a sistemului judecătoresc.

Experiența profesională:

  •  experiența profesională în domeniu constituie un avantaj.

 

 Termenul – limită de depunere a documentelor - 07 septembrie 2023, ora 17:00.

Termenul limită de depunere a documentelor s-a prelungit până la data de 6 octombrie 2023, ora 17:00.

 

Telefon de contact: 0248-22-760

Adresa poștală: or.Criuleni, str.31 August 1989, 70.

Adresa e-mail: jcr@justice.md

Persoană de contact: Plop Oxana.

 

 

 

 

 

 

ANUNȚ!

JUDECĂTORIA CRIULENI ANUNȚĂ ANGAJĂRI PENTRU URMĂTOARELE

FUNCȚII VACANTE:

  • Administrator

Sarcinile de bază:

  1. Asigură evidența, integritatea, restaurarea și suplimentarea inventarului gospodăresc, tehnicii de organizare, altor mijloace din instanță.
  2. Supraveghează și coordonează activitatea îngrijitorilor de încăperi, muncitorilor, asigurîndu-i  cu inventarul de gospodărie necesar.
  3. Asigură securitatea  antiincendiară aclădirii, menține în stare bună sediul instanței conform normelor sanitare și regulilor de securitate.
  4. Întreprinde măsuri necesare pentru păstarea în stare bună a mobilierului, tehnicii de calcul, utilajului sanitar, inventarului gospodăresc, asigurînd integritatea acestora.

             Cerințele funcției:

  • Studii: medii speciale,
  • Cunoașterea limbii de stat,
  • Cunoașterea în domeniul securității muncii.

Experiența profesională constituie un avantaj.

  • Expeditor

Sarcinile de bază:

  1. Asigură expedierea corespondenței înregistrate și a altor bunuri sau valori la destinatorii indicați prin intermediul oficiului poștal.
  2. Execută nemijlocit transmiterea corespondenței înregistrate și a altor bunuri sau valori la destinatarii din raza localității în care își are sediul instanța.

Cerințele funcției:

  • Studii: medii speciale.

Experiența profesională nu este necesară.

 

  • Operator în sala cu cazane

Sarcinile de bază:

  1. Asigurarea condițiilor optime în vederea funcționării eficiente a sistemului de aprovizionare cu gaze naturale.
  2. Întreținerea utilajelor de gaze și a sistemelor cu comandă automată.
  3. Curățarea canalelor de gaze. Verificarea stării de funcționare. Menținerea securității sistemului.
  4. Controlul rațional al resurselor de alimentare și aprovizionare cu gaze naturale din cadrul instanței.

Cerințele funcției:

  • Studii: medii speciale
  • Cunoașterea în domeniul securității muncii.

Experiența profesională constituie un avantaj.

Persoanele interesate urmează să depună următoarele acte:

  • Cerere,
  • Copia de pe buletinul de identitate,
  • Copia de pe carnetul de muncă.

Termenul -limită de depunerea documentelor- 07 septembrie 2023, ora 17:00.

Termenul limită de depunere a documentelor s-a prelungit până la data de 6 octombrie 2023, ora 17:00.

 

Telefon de contact: 0248-22-760

Adresa poștală: or.Criuleni, str.31 August 1989, 70.

Adresa e-mail: jcr@justice.md

Persoană de contact: Plop Oxana.