În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Criuleni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante din cadrul judecătoriei Criuleni, după cum urmează:
Sarcinile de bază:
1. Analizarea şi generalizarea practicii judiciare cu elaborarea propunerilor;
2. Asigurarea elaborării notelor explicative privind activitatea instanţei de judecată;
3. Asigurarea informării justiţiabililor şi altor persoane cu informaţii de interes public;
4. Examinarea petiţiilor/ cererilor privind accesul la informaţie;
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
- Studii : superioare juridice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea altor limbi va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- Să fie apt, din punct de vedere a sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
Experienţă profesională:
- 1 an de experienţă profesională în domeniu
Sarcinile de bază:
1. Asigurarea procesului de implementare şi promovare a politicii şi procedurilor de personal în domeniul recrutării, selectării şi integrării profesionale a personalului din cadrul instanţei judecătoreşti;
2. Coordonarea, organizarea şi monitorizarea procesului de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici din cadrul instanţei judecătoreşti;
3. Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologice în domeniu;
4. Ţinerea evidenţei datelor şi documentelor cu privire la personal;
5. Examinarea cererilor/ petiţiilor care abordează subiecte din domeniul său de competenţă.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
- Studii: superioare de profil absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea altor limbi va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- Să fie apt, din punct de vedere a sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
Experienţă profesională:
- 1 an de experienţă profesională în domeniu
Sarcinile de bază:
1. Asigură corectitudinea procesului de înregistrare și evidență a cererilor de chemare în judecată, a dosarelor în PIGD, în fișa de evidență și registrele corespunzătoare.
2. Asigură respectarea termenilor prevăzuți de legislația în vigoare pentru expedierea dosarelor, actelor judecătorești și a răspunsurilor la solicitări.
3. Colectarea informației necesară (și anume verificarea corectitudinea înregistrării datelor în PIGD de către echipa judecătorului pentru dosarele încheiate) pentru a asigura posibilitatea extragerii rapoartelor trimestriale, semestriale și anuale cu privire la statistica judiciară din PIGD, precum și întocmirea diferitor rapoarte, generalizări care sunt solicitate.
4. Asigură perfectarea nomenclatoarelor dosarelor (lista de dosare organizate după anumite criterii).
5.Asigură accesul public al cetățeanului la materialele dosarelor care sunt transmise în Secția evidență și documentare procesuală și la alte documente.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
Experienţă profesională:
- 1 an de experienţă profesională în domeniu
Sarcinile de bază:
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
Experienţă profesională:
Sarcinile de bază:
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
Experienţă profesională:
- 1 an de experienţă profesională în domeniu
Sarcinile de bază:
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice :
Experienţă profesională:
- experiența profesională constituie un avantaj
Termenul-limită de depunere a documentelor - 04 octombrie 2022, ora 17:00.
Termenul limită de depunere a documentelor s-a prelungit până la data de 14 noiembrie 2022, ora 17:00.
Bibliografie
Lista documentelor necesare ce urmează a fi prezentate:
Persoanele interesate pot depune personal / prin poștă / prin email dosarul de concurs, care va conține:
Telefon de contact: 0248-20-243
Adresa poştală: or. Criuleni, str. 31 August 1989 , 70.
Adresa e-mail: jcr@justice.md
Persoană de contact: Nicolae Dorofeev.
Sarcinile de bază:
1. Primirea, înregistrarea, ţinerea evidenţei şi arhivarea dosarelor transmise în arhivă;
2. Asigură păstrarea în bună stare a dosarelor, documentelor şi registrelor.
3. Furnizarea informaţiilor din dosare şi copii de pe materialele dosarelor participanţilor la proces;
4. Selectarea, prelucrarea şi transmiterea dosarelor la Arhiva Naţională.
Cerințele funcției:
Experiența profesională constituie un avantaj.
Sarcinile de bază:
1. Asigură evidenţa, integritatea, restaurarea şi suplimentarea inventarului gospodăresc, tehnicii de organizare, altor mijloace din instanță;
2. Supraveghează şi coordonează activitatea îngrijitorilor de încăperi, muncitorilor, asigurîndu-i cu inventarul de gospodărie necesar;
3. Asigură securitatea antiincendiară a clădirii, menţine în stare bună sediul instanţiei conform normelor sanitare şi regulilor de securitate;
4. Întreprinde măsuri necesare pentru păstrarea în stare bună a mobilierului, tehnicii de calcul, utilajului sanitar, inventarului gospodăresc, asigurînd integritatea acestora.
Cerințele funcției:
Studii: medii speciale
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoştinţe în domeniul securităţii muncii;
Experiența profesională constituie un avantaj.
Sarcinile de bază:
1. Coordonarea activităţii serviciului;
2. Asigură expedierea corespondenţei înregistrate şi a altor bunuri sau valori la destinatorii indicaţi prin intermediul oficiului poştal;
3. Execută nemijlocit transmiterea corespondenţei înregistrate şi a altor bunuri sau valori la destinatarii din raza localităţii în care îşi are sediul instanţa.
Cerinţele funcţiei:
Studii: medii speciale
Experienţă profesională: constituie un avantaj.
Sarcinile de bază:
1. Asigură expedierea corespondenţei înregistrate şi a altor bunuri sau valori la destinatorii indicaţi prin intermediul oficiului poştal;
2. Execută nemijlocit transmiterea corespondenţei înregistrate şi a altor bunuri sau valori la destinatarii din raza localităţii în care îşi are sediul instanţa.
Cerinţele funcţiei:
Studii: cel puţin medii speciale
Experienţă profesională: nu este necesară.
Sarcinile de bază:
Cerinţele funcţiei:
Studii: medii speciale
Cunoştinţe în domeniul securităţii muncii;
Experienţă profesională: constituie un avantaj
Persoanele interesate urmează să depună următoarele acte:
Termenul-limită de depunere a documentelor - 04 octombrie 2022, ora 17:00.
Termenul limită de depunere a documentelor s-a prelungit până la data de 14 noiembrie 2022, ora 17:00.
Telefon de contact: 0248-20-243
Adresa poştală: or. Criuleni, str. 31 August 1989 , 70.
Adresa e-mail: jcr@justice.md
Persoană de contact: Nicolae Dorofeev.