A A A

Funcţie publică vacantă de specialist principal Secţia evidenţă şi documentare procesuală (2 funcţii vacante)

05 Mai 2017 | 0

A P R O B:____________

Veaceslav Suciu,

Preşedintele interimar al Judecătoriei Criuleni

„04” mai 2017

 

A N U N Ţ

concurs privind ocuparea funcţiei publice vacante

în cadrul Judecătoriei Criuleni

 

 În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Criuleni  anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs.

 

Informaţie privind condiţiile de desfăşurare a concursului:

 

1. Denumirea autorităţii publice: Judecătoria Criuleni

2. Sediul: oraşul Criuleni, strada 31 august, nr. 70

3.Denumirea funcţiei publice vacante: specialist principal Secţia evidenţă şi documentare procesuală (2 funcţii vacante)

 

Termenul de depunere a documentelor.

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs, care va include proba scrisă şi interviul, este de 29 mai 2017.

 

1. Scopul şi sarcinile de bază: 

Scopul general: efectuarea lucrărilor automatizate şi manuale de evidenţă şi documentare procesuală prin implementarea procedurilor moderne, în scopul eficientizării activităţii instanţei judecătoreşti şi prestării serviciilor publice de calitate.

Sarcinile de bază:

1. Ţinerea evidenţei şi documentarea procesuală pe cauzele înregistrate pe rolul instanţei;

2. Primirea şi înregistrarea electronică a cauzelor în Programul Integrat de Gestionare a Dosarelor;

3. Primirea şi înregistrarea manuală a cauzelor în Registru şi Fişa de evidenţă;

4. Întocmirea rapoartelor trimestriale, semestriale şi anuale cu privire la statistica judiciară;

5. Întocmirea notelor informative şi a răspunsurilor la interpelările primite spre executare;

6. Asigurarea transmiterii dosarelor şi materialelor în arhiva instanţei. 

 

2. Condiţiile de participare la concurs:

-  să deţină cetăţenia Republicii Moldova;

- să posede limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbită în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

- capacitatea deplină de exerciţiu;

- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;

- să fie aptă, din punct de vedere a sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

- în ultimii 3 anii, să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) al Legii nr. 158 din 04 iulie 2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;

- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;

- studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

 

Cunoştinţe:

-                Cunoaşterea legislaţiei RM;

-                Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea altor limbi va constitui un avantaj;

-                Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.

 

Abilităţi: de lucru cu informaţia, organizare, elaborare a documentelor, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.

 

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

B I B L I O G R A F I E :

 

1. Constituţia R. Moldova

2. Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public

3. Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

4. Legea nr.16-XVI din 15. 02.2008 cu privire la conflictul de interese

5. Codul penal – Legea nr.985-XV din 18.04.2002,

6. Codul civil  - Legea nr.1107-XV din 06 iunie 2002,  

7. Codul de procedură civilă – Legea nr. 225-XV din 30.05.2003,

8. Codul de procedură penală – Legea nr. 122-XV din 14.03.03,

9. Codul muncii – Legea nr.154 – XV din 28.03.2003,

10. Codul contravenţional – Legea nr. 218-XVI din 24.10.2008,

11. Instrucţiunea cu privire la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţi de apel aprobată prin Hotărârea nr. 142/4 din 04 februarie 2014 a Consiliul Superior al Magistraturii;

12. Hotărârea CSM nr. 504/17 din 03 iunie 2014 privind Regulile de conduită a justiţiabililor şi a altor persoane în instanţa judecătorească

 

4. Lista documentelor necesare ce urmează a fi prezentate:

Persoanele interesate pot depune personal (prin poştă /prin e-mail) dosarul de concurs, care conţine:

a) formularul de participare din Anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, completat;

b) copia buletinului de identitate;

c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

d) copia carnetului de muncă;

e) certificatul medical;

f) cazierul juridic sau declaraţia pe propria răspundere;

g) alte acte.

Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului este Judecătoria Criuleni, cu sediul oraşul Criuleni, str. 31 august, nr. 70,

Persoana de contact - Vechiu Elena

telefon te contact 0(248) 22-7-60.